Stiati ca si timbru de mediu poate sa nu fie platit sau ca poate fi recuperat?

Stiati ca si timbru de mediu poate sa nu fie platit sau ca poate fi recuperat?

Cereti si o hotarare castigata.

Atentie : Se recupereaza toti odata,NU IN 5 ANI

Afla cum!

DISCUTAM AICI SI ACUM

3 gânduri despre &8222;Stiati ca si timbru de mediu poate sa nu fie platit sau ca poate fi recuperat?&8221;

  1. Buna ziua,
    Am cumparat in leasing o masina ,de un an am terminat leasingul si cand sa o inmatriculez pe numele meu surpriza,vor taxa de timbru.
    Ce pot face sa beneficiez de masina si fara sa platesc taxa de timbru

    Apreciază

    Răspunde
  2. Buna ziua. Vreau sa-mi cumpar o masina care, desi este inmatriculata pe Romania, nu are timbrul de mediu platit. Valoarea acestui timbru mi se pare scandaloasa….60 de euro. Asta, in conditiile in care pretul de piata al unei asemenea masini este undeva la 1500 de euro. V-as ruga sa-mi spuneti daca exista vreo cale prin care sa ocolesc de la bun inceput plata acestei taxe

    Apreciază

    Răspunde

Recuperare timbru de mediu https://timbrudemediu2013.wordpress.com

