Recuperare si/sau evitare Taxa auto(Timbru De Mediu ) in 2016

Recuperare si/sau evitare Taxa auto(Timbru De Mediu ) in 2016

Recuperare Taxa auto ,Timbru De Mediu 2013,2014,2015,2016

Recuperare si/sau evitare Taxa auto(Timbru De Mediu ) in 2016

Trebuie doar sa ne scrieti!!!!!!!!!!!!!!

Vezi articol original

2 gânduri despre &8222;Recuperare si/sau evitare Taxa auto(Timbru De Mediu ) in 2016&8221;

  1. Bună seara.

    Mă numesc Daniel și sunt din Arad.
    Am o mașină fabricație 2005 și din 2010 sunt al doilea proprietar. Acum as vrea sa o vând și si sa îmi cumpăr alta.
    Toate bune pana la timbrul de mediu care este în jur de 1700 eur, fiind euro 3.

    Va rog sa îmi spuneți dacă se poate obține o decizie judecătorească din care sa reiasă ca viitorul proprietar, oricare ar fi el, nu va achita timbrul de mediu. Mă refer înainte sau fără a avea contractul de vânzare cumpărare.
    Dacă se poate, care ar fi termenul de soluționare? Care este onorariul pereceput de Dumneavoastră?

    Dacă nu se poate așa, va rog sa îmi spuneți care ar fi varianta cea mai buna.

    Mulțumesc,
    Cu stima,
    Daniel H

    Apreciază

    Răspunde
  2. Buna seara!
    Vreau sa inmatriculez autovehicolul la politie fara sa platesc taxa.
    Ce pot face ? Cat ma costa?
    Mentionez ca actualmente timbrul costa 2500 ron sau 565 euro.

    Apreciază

    Răspunde

Recuperare timbru de mediu https://timbrudemediu2013.wordpress.com

